nuffnang ads

Thursday 12 January 2012

hujan batu di mesir

Hari ini aku puasa.Rasa macam sedap pula puasa.Kempis sikit lemak-lemak aku.Haha.Hari ini hari terakhir kuliah.Nanti hari isnin dah periksa paeds.

Hari ini aku seakan-akan terlupa bahawa periksa tinggal berapa hari lagi.Gatal gila nak masak-masak.Memang aku masak pun hari ni.Tak sedap ok kalau puasa kena masak sendiri.

Menu utama,nasi goreng udang.


Menu sampingan yang tersamping-samping.

Keria yang dah goreng dengan cek mek molek yang belum goreng.Haruslah dibuat besar-besar agar doh cepat habis.Dasar pemalas.




Puasanya sehari,makannya macam qoda yang seminggu.Huhu.Yang warna hitam tu coklat.Apa entah nama dia.Makanan sini.

Semalam, lepas aku update blog kan ada 


Pelangi................



Hari ni pun ada pelangi.Tapi awan hari ni lebih gelap.Tapi bangunan nampak bercahaya kena cahaya matahari...Burung pun lawa.

Pemandangan dari balkoni rumah tingkat 14.

Pelangi selepas hujan......Selepas hujan batu.Hujan batu di negeri orang hujan banjir di negeri sendiri.Tapi aku tak sempat ambil gambar hujan batu sebab aku tengah masak.Kalau ada nanti aku ambilkan gambar.Mahu pecah atap rumah ditimpa hujan batu.Kalau hujan emas kan sedap.Haha....

No comments:

Post a Comment