nuffnang ads

Wednesday 11 January 2012

Berita gembira

Alhamdulillah,syukur kepada Allah tuhan sekalian alam.Rasa macam nak melompat kegembiraan.Semalam 10 Januari 2012 adalah hari pertama aku berhenti makan ubat.Huhu.Alhamdulillah.Setelah lebih dari 7 bulan kot aku makan ubat hari ni aku boleh pencen dari aktviti aku ni.

Aku dah tahu berita gembira ni pada 1 January 2012.Haha.Saja tak nak cakap lagi nak tunggu dah berhenti baru cakap.Tahun baru disambut dengan berita gembira.Semoga tahun ni memahatkan lebih banyak berita gembira.

Terasa pelik pagi tadi bangun-bangun tidur macam tak ada apa-apa nak buat.Haha.Alah bisa tegal biasa.Dulu bukan main liat lagi aku nak makan ubat.Selalu tinggal-tinggal(padam muka aku masuk hospital degil sangat) sampai dah teruk baru nak serius berubat.

Tahukah anda?Doktor adalah pesakit yang sengap?Doktorlah yang paling susah nak telan ubat nak buat checkup dan sebagainya.Huhu.Hipotesis diterima.Bukan aku je cakap macam ni ye.Semua doktor akan buat benda sama.Haha.

Hari ini 11 Januari 2012,jadual aku padat gila.Pukul 8 pagi dah mencongok dekat hospital Meere buat blood test (Doktor Mahmud kan sayang aku,kompem dia suruh aku p buat تحليل  dekat tempat tak berbayar.)Lepas tu p clinical round dekat hospital Shatby pukul 8.30.Lepas tu pukul 10.30 p klinik Gumruk dekat بحري .Lepas tu pukul 11 patah balik hospital Shatby sebab ada kuliah pukul 12.Lepas habis kuliah aku p Sporting ambil kain yang ditempah.Hehe.Kain merah ku.Balik-balik rumah tersadai.

Untuk buat blood test tu,doktor suruh puasa 8 jam aku p puasa 7 jam.Boleh ke tak boleh?Haha.Tengok memandai-mandai lagi.Huhu.Lepas tu pula nurse tu p ambil darah 2 botol je.Sepatutnya 3 botol.Kena cucuk sekali lagi.Nasib baik mood aku baik pagi tadi.Dengan rela aku membiarkan.

Nak p بحري tu hujan ya Allah.Dengan angin lagi.Basah kuyup kot.Nasib baik pakai jaket kulit tu,jadi saya kalis air.Haha.Alang-alang dah puasa pagi tadi,aku sambung puasa hari ni.Yelah ganti tak habis lagi ok.Huhu.Buka puasa dengan air masaklah jawabnya.Tak ada bunyi orang masak lagi ni.Kan sedap kalau puasa dekat rumah dekat malaysia.


No comments:

Post a Comment