nuffnang ads

Tuesday 14 February 2012

Tamatlah sesi semester 9

Alhamdulillah.Hari ini secara rasmi yang tak berapa rasmi tamatlah sesi persekolahan untuk semester 9.Cuma yang belum berakhir lagi hanyalah exam final.Tinggal beberapa hari lagi mengjangkau exam final.Nak tak nak,sempat atau tidak hari yang patut ada peperiksaan akan datang jua.Silalah insaf sebelum anda menangis nanti ye ecah.

Hari terakhir bersama prof dan doktor di unit Pulmonary.


Hari juga aku menerima satu berita yang mengecewakan.Tapi apakan daya,takdir Allah itu lebih indah.

Jadual untuk exam final nanti.Hari ini dah 15 hb.Hanya tinggal beberapa hari lagi untuk menyiapkan diri.Aduh beratnya bebanan yang dipikul.Semoga semuanya berjalan lancar.

Pada subuh 10 hb Februari 2012,abang nik dan kak aida dah selamat menjadi bapa dan ibu kepada seorang puteri.Tahniah.Tak sempat lagi nak p tengok anak dia.Nanti-nanti dah habis exam laa.

Sepanjang sebulan melalui kelas elektif ni,aku dah berjaya mengkhatamkan Grey's Anatomy sebanyak 7 seasons.Tahniah kepada diri sendiri.Haha.Ayuh marathon season 8 malam ni.


Daripada Abdullah bin Umar r.a, Nabi s.a.w. bersabda :"Sesiapa yang berusaha untuk menunaikan hajat saudaranya, sesungguhnya Allah akan menunaikan hajatnya juga. Sesiapa yang melepaskan satu kesusahan yang menimpa seorang Muslim, Allah akan melepaskannya daripada satu kesusahan di hari kiamat. Sesiapa yang menutup keburukan seorang Muslim, Allah akan menutup keburukkannya di hari kiamat," 
(Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

p/s:Macam mana nak berperilaku jumpa bakal mertua ehh????

No comments:

Post a Comment