nuffnang ads

Thursday 23 February 2012

Dah selesai dua,saya menunaikan janji

Alhamdulillah hari ini dah selesai satu lagi paper pediatrics.Tinggal satu paper lagi dan tamatlah semester 9.

Haruslah setelah habis exam kita pergi membuang tabiat.Jadi hari ini aku ke city centre.Sekarang tengah sale 70% kot.Tapi duit je tak sale.Huhu..


Tujuan utama p sini adalah untuk...MAKAN.....


Biasalah p exam je mesti tengah lapar.Sebab exam berat aku dah jadi 56 kg.Huh.Mana taknya.

Buka buku=Makan=Gemuk

Tapi tadi tak adalah lapar sangat,aku sempat memunggah nasi ke dalam perut sebelum p exam.Makcik Mar je yang kebulur.Sayang nak makan takut tak sempat habis baca.Ohh soalan exam tadi,Alhamdulillah boleh dijawab.

Tengah-tengah makan,makcik Ogy telefon tanya aku kat mana.Padahal semalam aku dah ajak bercuti bersama aku tapi dia nak menelaah dekat library.Sudahnya????

Rambang mata nak pilih mana satu nak beli.Sudahnya tak beli semua.Haha.Tulah susah sangat nak buat keputusan.Senang-senang pejam mata ambil je.

Hari tu ada pembaca nak tengok taugeh dengan rebung dalam tin kan.....

Ni jeruk halia barangkali.

Nilah rebung.Dekat malaysia ada juga kan dalam tin.Ke tak ada?Depan rumah aku ada pokok buluh tapi zaman muda-muda dulu la.Sekarang dah kena sodok.

Ni tauge dan sebelahnya tu rebung juga.Tapi tak pernah beli lagi taugeh ni.Aku google perkataan tauge nak periksa ejaan keluarnya toge.Apahal???Ni nanti semua nak p google perkataan toge kan.Isk isk korang ni...


No comments:

Post a Comment