nuffnang ads

Friday 3 February 2012

Selamat hari lahir XYxy

Semalam hari khamis.Semua orang tahu kot.Semalam aku puasa.Semalam aku buka puasa dekat cinnabon.Semalam aku ingat nak belanja orang makan sempena hari lahir dia tapi dia pula belanja aku.Haha.Boleh?

Cinnabon yang sangat teramat manis ok.

Semalam ada pergaduhan dekat port saed sebab bola.Semua orang tahu kot lebih 70 orang mati dan lebih 400 orang cedera akibat pergaduhan bola.Kalah menang adat pertandingan kot,yang sampai nak bunuh-bunuh orang apa ke hal.



Waktu nak maghrib tu semua kedai kawasan ibrahimiah dan camp ceasar tutup.Orang kata ada dengar tembak menembak.Sampaikan fatallah pun tutup.Ganaslah mereka bergaduh tanpa hala tuju ok.Kalah tetap kalah.Alhamdulillah semua warga malaysia selamat.

Janganlah gaduh-gaduh,nanti orang ambil kesempatan atas keadaan politik tak stabil ni.Isk isk isk.Nak baca lagi klik sini.

Selamat hari lahir kepada 'kawan' aku tu.Semoga panjang umur. murah rezeki dan KAHWIN cepat-cepat.(Dengan maksud mendalam).Haha.

Hari tu kan aku ada tanya pasal bunga kan.Kenapa aku tanya pasal bunga?

SEBAB........


Cantikkan?5 kuntum bunga mawar merah?Terasa diri terlebih romantik pula.Haha.

Mula-mula tu makan je tak buka pun kek tu.Dah siap makan tu aku suruh dia buka kek nak ambil gambar.Haha.Kompem dia segan.Arab-arab dekat situ dah jeling-jeling dah.Huahua.Itulah motif aku.Memberikan sambutan yang tidak boleh dilupakan.Haha.

Jiwangnya tolanglah.Huhu.


Ni cheese cake yang aku buatkan.

Lepas tu aku keluarkan kertas-kertas pacak tu semua.Apa lagi terkejut gila dia kot.Haha.Tak cukup lagi kejutan aku.Setelah sesi bergambar dengan kek tu,aku pun keluarkan bunga.Haaa engkau diam tak berkata-kata.Kahkah.Adakah anda terharu?Rasa nak nangis?Tak percaya?Hehe......

Sila jangan menangis ye.Dan tolong jangan buat kejutan masa hari lahir aku nanti.Tak nak.Serik aku serik kalau kena macam Mar buat dekat aku tu.Sengal ok.



Aku nak cakap aku pakai skirt merah aku.Huahua.500 meter dah nampak aku.

Macam hari lahir aku pula aku rasa.Huhu.Semua tampal aku punya muka.I kan CUN.....


No comments:

Post a Comment