nuffnang ads

Wednesday 29 February 2012

Hari meronggeng sedunia.

Semalam kan..Semalam kan.Aku dah habis exam.Yahooooo...Yabedabeduu....

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar,dengan izin Allah dengan kesihatan yang baik dan segala-galanya cukup,tamatlah semester 9 secara rasminya.

Habis je exam,p meronggeng dengan Ogy dan Mar.Ni dua orang ni buah hati aku.Haha.Sekarang aku rasa macam tak pelik je kenapa wujud lesbian dan gay.Haha.Sebab hanya perempuan memahami perempuan.Tapi aku tak homo ye.Aku homo sapiens je.Tak ada homo-homo lain.

Roti syria ke apa entah.Tapi sedap.Tak tahulah kan sebab dah kelabaran dan kebuluran yang amat sangat jadi semua benda sedap.Masa exam semalam,mula-mula perut orang belakang aku bunyi,lepas aku perut aku dan lepas tu perut orang depan aku.Ingatkan kami bertiga je macam tu,rupanya semua orang kot macam tu.

Nasi kabsah ayam.Aku suka makan benda ni.LE 29.Kalau daging LE 44.

Ni apa entah.Mar dengan Ogy makan benda alah ni.Cheese die sedap........Nasi die banyak gila ok.memang sah-sah tapau laa..

Kekenyangan.Sebab tu perut kena tutup.Haha.

Ogy makan sampai pening kepala.Haha.

Air pun habis sebotol makcik Mar minum.

Lepas tu p solat asar.Dan sambung dengan main bowling.Ogy belanja dua game.Sampai nak tercabut jari.Tahu tak ogy jeles jari aku boleh masuk bola ringan.Bola berapa ehh.Bola 6 kot.Hehe.Maksudnya?
  1. Satu,aku tak larat nak baling pakai bola berat-berat.Paling berat pun nombor 9 ehh?
  2. Dua,kalau nanti beli cincin rugi.Dapat emas sikit sebab jari kecil.Haha.Boleh pula.


Bola tu sebesar kepala Ogy.Haha.Kan kan.

Iklan colgate sekali.Kenapa mesti colgate?Kenapa tidak ubat gigi mukmin?

Mar kena heret dengan aku baling bola.Apa hal entah budak ni tak nak main.Bukannya tak pernah main.Yang tukang ajar(aku) dua kali lima lempar masuk longkang gak.Huhu.


Ni?Hadiah besday aku Ogy kasi.Mungkin sebab Ogy tengok beg aku siap berjahit kot.Sedihkan.Tahun ni tak jumpa abang yang selalu belikan aku beg.Haha.Sebab abang tu dah berhenti kerja dekat kedai tu.Kalau tak tiap-tiap tahun die belikan aku beg.Kalau tak nak dia suruh campak tong sampah.Eii paksa-paksa pula.

Terima kasih Ogy.Walaupun warnanya bukan merah,tapi ia sangat selesa dan sedap dipakai.

Balik semalam dah maghrib pun.Lama gila keluar.Sampai-sampai rumah rasa macam tak ada kaki.

Dah dah aku nak keluar lagi ni.Huhu...

4 comments:

  1. seronoknyee dpt makanan arab sokmo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..seronok lagi makan ikan singgang dan budu.....

      Delete
  2. gay?

    oh nooo!

    kah3.

    *may Allah bless u,ecah.tyme musafir t,bykkan doa..jgn duk kaluit tangkap gambaq saja naa...kamera baru la kataknnnnn.haaha* *cough2*

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..insyaAllah...tq ibu kucing.rumah kami memerlukan pengasuh kucing.nak kerja tak?haha.....

      Delete