nuffnang ads

Monday 20 February 2012

Contest Me N My Special One



Hari ni kan aku mempunyai kegatalan tangan yang amat sangat.Kegatalan tapak tangan kiri pun is juga.Sebab tadi baru habis kan dekat LE 4000.Huahua.Sayangnya duit.Kenapa tapak tangan kiri?Sebab orang tua-tua cakap kalau gatal tapak tangan kiri tu tandanya nak habis duit.

Kalau gatal tapak tangan kanan tu maksudnya nak dapat duit.Jadi sebagai langkah mengimbanginya aku pun menggaru-garu tapak tangan kanan aku sambil join contest ni.Huahua.

Contest ni dianjurkan oleh pangeranchenta.Tema dia ceritakan tentang Me and My Special One.

Aku nak merempan (ada ke perkataan ni dalam daftar kamus dewan bahasa??)apa pun entah ni.Bila baca je pasal contest ni dan bila tahu yang my special one tu bukanlah someone.Jadi aku terus terfikir maggie.Haha..



Tulah my special one buat masa sekarang ni dikala musim sejuk dan di kala zaman exam ni.

Atau lebih tepat lagi makanan segera yang aku bawa dari Malaysia.Hujan emas di negeri orang (kalaulah ada hujan emas dekat malaysia aku sanggup beli tiket balik malaysia.) hujan batu di negeri sendiri.(tapi aku dapat rasa hujan batu dekat mesir ni.huhu.Adakah peribahasa ini patut ditukar?) lebih baik hujan emas lah kan.Emas dah mahal gila kot sekarang.Opps silap lebih baik hujan batu.

Apa yang spesial sangat dengan benda-benda ni?Walawei tak special korang cakap.Sanggup bergaduh dengan akak yang jaga kaunter check in flight tu nak bawa mereka semua ni tau.Siap tipu-tipu lugage lagi.Haha.Sila jangan amalkan.

Tu tak masuk bab bergaduh dengan housemate aku yang suka pau aku punya stok makanan lagi.Jadi aku sangat sayangkan mereka lebih dari steak yang jual dekat kedai.

Tapi stok biskut jacobs aku dah nak habis la.Laparlah aku nanti.....

Apa kelebihan benda-benda ni semua.

Yang pertama:Biskut jacobs ni tak ada dekat sini.Sekali datang angin teringinkan.Kalah ibu-ibu mengandung nanti.

Yang kedua:Milo dekat sini ada,tapi mahal gila ok.Tu pun dari indonesia.Kata hujan batu lagi syok kompemlah ori Malaysia yang terbaikkan.

Yang ketiga:Maggie tomyam tak ada dekat sini.Kalau ada pun yang dalam cup je.Kat mesir ni,orang-orang kaya je makan maggie sebab maggie mahal.Terbalik dengan kita yang makan maggie hujung-hujung bulan.Nak p beli maggie pun malu.haha.

Yang keempat:Maggie tomyam dengan mamee slurp berapi kari ni tak ada dekat sini ok.

Dan kalau penganjur nak kasi aku hadiah biskut jacobs satu tin pun kira ok gak.Pos dekat sini ye.Haha.....

3 comments:

  1. jacobs weetameal lagi best.
    siyes.next tyme gaduh tuk bawak yg tu plak eh.
    hahahha

    *ecah,jgn salahkn aku bile ak tibe2 rajin giler komen kt belog kau. salahkan ataxia. it makes me ataxic!duhh~*

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha....apasal dengan kau ni.isk2..

      ADHD dia dah datang dah.Silalah komen setiap entry ye makcik.

      Weetameal tak sedap sebab dia tak ada cream.Tak sesuai untuk orang diet macam aku ok.

      Delete
  2. trimas sudi join..ape pown keputusan dah kluar..jom check dkat blog penagnjur jom

    ReplyDelete