nuffnang ads

Tuesday 20 December 2011

tadikan.......

Mula-mula sekali nak cakap dan tulis terima kasih Ogy sebab temankan aku p cari penimbang.Lalalala...Gembiranya.dah jumpa dan dapat apa yang dicari dan yang diidamkan.Tahniah kepada diri sendiri sebab berjaya MEMBODEK Ogy p teman aku beli al mizan.Hehe..

TADAAAAAAAA


Murah je ok.Harga dia 35 genih.Mahal ke murah?Ke ada tempat boleh dapat lagi murah?Kalau dekat Home tu 100 lebih kot.Tapi yang berjenamalah.Ni aku beli dekat kedai yang tak berapa macam kedai.Kalau set berbeku tu baru 135 je.Murahkan.

Lepas tu aku p masuk kedai De'lices.Semua gara-gara cerita Ogy.


Dan sebab keterujaan aku nak beli apa nama dia ni?Macaroon eh?Untuk kekasih gelap ku Mar.Makcik ni masa mula-mula sampai duk cerita pasal macaroon ni berhari-hari.Hari ni cerita macaroon tu sedap.Esok cerita macaroon tu mahal.Lusa cerita susahnya nak buat macaroon.Tulat pula cerita aku dah jumpa resepi macaroon ecah,kau buatkanlah.So hari ni aku dah belikan.Jadi aku tak perlu buat.Lalala....

Mar aku dah tunaikan hajat kau,bila nak buat kek mickey aku????????

Harga macaroon ni 85 genih sekilo.Tadi aku beli 200 gram je.Jimat bajet punya versi.

Yeay esok dapat coklat masakan dari Aindah.Jimat bajet lagi tak perlu beli.Hehehe...

No comments:

Post a Comment