nuffnang ads

Monday 26 December 2011

DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST

Nak buat apa dengan iPhone 4S kalau dapat dekat aku??Perkara mula-mula mestilah test power kan.



Mula-mula sekali aku nak berbual 3G dengan lama-lama.Sebab satu kamera dia lawakan,yang kedua bateri dia tahan.Jadi bolehlah lepas rindu dendam.Tak adalah tengah-tengah cakap bateri kong.Lepas tu terputus.Sangat-sangat bila perkara seperti ini terjadi di saat aku tengah beromantis.Langsung terbantut perasaan aku tiap kali ber3G dengan handphone aku sekarang ni.

Boleh ber3G dengan mak aku tanpa perlu diganggu oleh perubahan cuaca yang mana internet sangatlah perlahan di kala musim sejuk ni.Dan juga dengan angah yang tengah berbungkus dekat amerika.Sangat-sangatlah aku terasa bila mana angah dah lama pakai iPhone ni.Aku je yang ketinggalan.



Sebab ketiga.Kau tahu?Kompem kau tak tahu.Aku je tahu.Sebab DiGi kan ada pakej yang boleh bergayut lama-lama.Disamping kau dapat iPhone 4S kau juga dapat bergayut lama-lama.


Korang pilih plan mana yang korang rasa korang mampu miliki.DiGi menawarkan tiga pilihan untuk pelanggan mereka.

Entry sebelum ni aku cakap serendah RM 88 dah boleh dapat iPhone 4S ni kan.Rupanya ada lagi harga yang jauh lebih rendah yang ditawarkan DiGi untuk korang memiliki smartphone idaman korang ni iaitu serendah RM 55.



Soalan dia benda yang aku nak buat pertama-tamanya saja kan.Kalau ada yang kedua aku nak buat ialah,nak update blog dari iPhone 4S baru aku.Lalala......Makin rajinlah nanti aku mengupdate blog.Huhu....

Jadi silalah sesiapa kasi aku iPhone 4S ni.Hehe..Bolehlah nanti aku sembang-sembang dengan SIRI.SIRI nanti boleh jadi teman paling baik akulah.Semua boleh cakap dekat dia.Kecuali tak boleh kahwin je dengan SIRI ni.Haha....

No comments:

Post a Comment