nuffnang ads

Friday 16 December 2011

dah habis neurology & psychiatry

Alhamdulillah dah lega.Dah habis exam osce untuk neurology & psychiatry.3 spot je pun.Tapi bermacam cerita.Aku kena yang examine facial nerve.Huhu..Prof tanya muscle supply by facial nerve.Dua je aku tau..Huhu...Dua lagi langsung Prof yang bagi tahu dah laa aku tak ingat nak buat corneal reflex.Huhu.....

Yang coordination lak alhamdulillah full mark.Hehehe..Biasalah tu dalam exam ada naik ada turunnya.Ada boleh jawab ada yang reka-reka.Huahua...Spot yang aku dapat mood & affect tu langsung aku tak cakap dengan patient.Alkisahnya aku cakap kat prof tak reti nak tanya patient boleh tak dia tolong tanyakan.Langsung prof cakap patient tu akan cakap dia depress.Huahua...Terus kasi jawapan.Prof tanya apa lagi benda nak tanya dalam mood & affect,langsung aku cakap aku tak belajar pun.Huahua...Terus reka course duration organic factor bal bla bla.....


Bukan main lagi p beli barang- nak exam osce.Satu pun aku tak guna.Ada je group yang kena buat reflex.Alhamdulillah Allah makbulkan doa aku tak nak dapat spot reflex.Huhu.Sebab malam exam tu aku buat reflex dekat Mar tak jadi sangat.Aku ke buat salah atau Mar yang pelik tak ada reflex.Haha.


Cerita petang exam,Mar dengan sengaja telah menambahkan berat aku dengan memberikan hadiah ini



Hadiah dari orang dapat jawab solan mcq O&G..Kan Mar kan..........

No comments:

Post a Comment