nuffnang ads

Friday 16 December 2011

Jom JDS keluar poya-poya


Pantang lepas exam masing-masing nak lepas perasaan.Terus je JDS ke carefour.P makan dekat Si Omar.Langsung tak sedap.Tak perlu lah korang try makan kat sane.Entah apa-apa je rasa dia.Sebenar plan nak p makan dekat cafe supreme tu,sebab budak-budak ni nak makan nasi dan nak saving sekali buka menu tengok harga.Terus cancel.Boleh plak dah masuk duduk buka menu pastu blah.Hahaha..



Bakal pelakon pisau cukurrr akan datang.

Nani apasal muka hang sedeh je.Takut ainul curang ehhh......Hahaha..



Nani dengan Ainul punya.

Aku punya.Orang diet tak dibenarkan makan kongsi-kongsi.Huhu..Siap cheese setepek.

Aindah dengan Ogy punya.Ni diaorang makan arnab.

Apa rasa daging arnab?Ei tak berapa boleh nak makanlah aku.Mungkin sebab aku tahu tu arnab dan mungkin sebab lapar sangat lepas tu makan pelik-pelik.Terus mual.

Semua makan dengan mulut penuh makan sambil komplen-komplen.Masak lama siket ok kot.Kalau basah sikit mesti sedap.Ni apa ni?Betul ke ada putih telur?Entah apa-apa lagi.

Tapi lepas beberapa puluh minit....

Talam Ogy wa al Aindal.Arnab dah tinggal kerangka.

Pinggan aku
 .
Pinggan nani wa al ainul

Lepas tu kan aku p shoping dekat tet tet tet.Huhu..Tak boleh cakap nanti aku kena marah.Kompem.
Bila JDS nak p بحري ni....


No comments:

Post a Comment