nuffnang ads

Thursday 29 December 2011

lahir-lahir dah pandai berONANI

Tajuk dengan sengaja dilucahkan.Dengan harapan adik-adik aku tak baca blog along dia yang senget ni.Hahaha...

Ni ilmu aku dapat semalam masa kuliah.Bahawa baby tahu beronani.Biar betul!!!


Jadi kesimpulannya aku tak tipu ye.Ni slide prof aku semalam.Aku tak dapat nak hurain panjang lebar sebabnya cuba kauorang tengok bawah ni....


Macam mana aku nak menambahkan huraian andai taip je masturbation,taip vagina cancer,taip prostate...Terus kena sekat.STOP!!!!Huhu.Pernah hari tu aku nak cari tentang vagina cancer,keluar pula page ni.Memang sakit hati laa.Memang lah bagus ada penapisan seperti ini,tapi mungkin amat sangat tidak sesuai untuk pelajar perubatan.Pantang perkataan vagina,protate,masturbation,sehinggakan forceps delivery pun di bloknya.Tak ke sakit hati macam tu????


Macam tulah cara-caranya baby beronani.Ehh.Tak sopan ye?Sekadar berkongsi maklumat.

Kadang-kadang mak bapak boleh terkeliru antara kes infantile masturbation ni dengan kes seizure ataupun abdominal pain atau paroxysmal dystonia or dyskinesia.

Macam mana nak bezakan seizure dengan infantile masturbation ialah loss of consciousness pada child yang ada seizure attack.Tapi ada juga seizure yang not loss consciousness macam simple partial seizure.

Nakal ye kamu budak kecil.

Maaflah entry kali ini campur-campur bahasa.Huhu......



No comments:

Post a Comment