nuffnang ads

Tuesday 3 April 2012

Selamat hari tua Nenda ku Oggy

Walaupun exam hanya tinggal beberapa hari lagi yakni pada 9/4 nanti.Aku tetap menggatalkan tangan buat kek.Memang serius gatal.

Tadi ada revision.Dan ada berita gempak yang tak berapa gempak juga.Nanti exam ENT akan dibuat secara e-exam(betul ke e-exam??Entahlah labu,labi pun tak tahu).Kiranya exam OSCE dan midterm akan diadakan serentak pada hari yang sama.Huhu.Ni berita gembira ke gumbira?

Tak apalah.Apa-apa pun semoga Allah mempermudahkan segala urusan aku dan kawan-kawan nanti.Aku lebih suka exam pakai kertas,aku memang jakun.Tak best nya lepas submit paper terus tahu result.Huh.Ini membunuh..


Semalam hari lahir makcik kucingbunga a.k.a OggY.Sebab makcik ni request kek red velvet.Maka tak jadi plan aku nak buat kek apa entah nama.Huhu.Klik sini untuk resepi red velvet.

Kepada sahabat ku Oggy,selamat hari lahir.Semoga panjang umur,murah rezeki,dicepatkan jodoh dengan orang yang baik (mak kita dah tanya tu makcik oii) dan diberkati Allah selalu.

Simbolik kek tu??Hehe...


2 comments:

  1. ecahhh..
    hahahahha aku baru bace post ni arinih since last week adelah mgu yg bz body dan internet pon sdg memasang mood sipot sedot..
    hihihi
    jazakillahu khayran katheera ya habibati..<3
    ala ad-dua' wa al-kek wa al-hadeya wa kullu2 lah.hahah!:D

    love u!
    *siyes x bajet ko nak wat b4 exam..hik3 nisayanglebeyhnih*

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan2...aku pun xbyg aku buat b4 exam..haha.......
      ko mmg suka membusykan body....kan...

      Delete