nuffnang ads

Friday 20 April 2012

Makan lagi di Fuddruckers

Makan makan makan..

Kali ni kite ke

Dah ada buku menu yang baru.Ke dah lama?Aku je lama tak p sini???


Yaa..Gambar yang menarik...


Menunggu pesanan sampai dengan ketidak sabaran.Oh ni bukan baju aku pakai p mandi pantai ok.Ni baju I Luv Alex laa pula.

Ayuh meratah cheese.Huahua.Cheese adalah kegemaran aku.Aku makan cheese ni dengan celup garfu lepastu jilat-jilat.Habis semua kot.Nasib baik tak p tambah.


Antara sayur segar yang ditawarkan.Yang pasti aku hanya akan makan tomato je.


Yeayy dah sampai.Ni aku makan Lemon Pepper Sandwich.Sedap sangat.Apa yang aku suka makan dekat Fuddruckers ni daging dia segar.Kalau makan steak daging,memang best tak adalah rasa macam makan daging burger goreng.Ok.Ada je tempat rasa macam tu.Harga dia LE 41.00.


Ni namanya Hot Rocks Sandwich kot.Kot laa.Aku pun tak tahu sebab bukan aku punya.Tapi bila aku 'merasa'.umm sedap dia punya daging.Tebal pun tebal.Tengoklah siapa punya makanan.Gergasi bak kata housemate aku.Huhu.Aku tak bersalah ok.Harga dia LE 52.00.

Tak minum ke?Ohh aku diberi pilihan nak minum mocha dekat sini atau minum dekat Costa?Dengan pastinya aku akan cakap Costa.Haha...Sedap ok..

Ok sekian sesi menambah berat badan...

No comments:

Post a Comment