nuffnang ads

Tuesday 10 April 2012

Kalaulah..Kalaulah...

Tadi aku kena berleter dengan makcik Oggy.

Tempat:dalam tram semasa dalam perjalanan ke rumah Pakcik Nik dan Makcik Aida.Haha(Balasan panggil aku tok long).Waa..Tadi aku p tengok Widad budak kecil anak abang nik dan kak aida.Budak kecil tu dah besar.Semangat gila badan dia.Masa pergi pertama kali tu aku nak angkat pun tak berani.Huhu.Sekarang dah boleh dukung dah.Hehe...

Hari ni aku bawa rombongan cik kiah ke rumah mereka.Nak pergi sana pun berteman.Ada HARIMAU kot (tulah bela harimau dalam katil Widad siapa suruh??).Gambar tak ada.Lupa nak bawa kamera.

Makcik Oggy: 'Cuba belajar pakai purse.'

Aku: 'Tak ada purse la.'

Makcik Oggy: 'Tak kan tak ada purse?'

Aku: 'Ada.Dah rabaklah.'

Makcik Oggy: 'Tunggu besday Ecah tahun depan lah kasi purse.'

Aku: 'Lambatnya.Huh.'

Makcik Oggy: 'Suruh lah BUAH HATI kau beli.'Sambil kenyit-kenyit mata

Aku: 'Kalaulah ...Kalaulah...'

Nah ni gambar purse aku yang aku beli masa buat persediaan di UKM.Dah berapa tahun dah?5 tahun lebih ok.


Haha.Amacam makcik Oggy.Kau kan buah JANTUNG aku.Boleh juga tu.

Satu lagi,aku punya pengepit rambut ke apa nama dia ehhh?Aduh patahlah pula.Dah lah susah nak cari yang sesuai dan comel macam yang ni.


Ni yang aku baru beli.tapi tak sedap pun pakai.Ada cadangan dekat mana ada jual benda alah ni yang best??Jangan cakap dekat mydin ok.Tu dekat Malaysia.Ok!!Perkataan MALAYSIA sangat sensitif di waktu begini.Terima kasih.


p/s: waa...craving for choc.Mocha costa pun ok juga.(Tidur-tidur.Esok nak keluar)

No comments:

Post a Comment