nuffnang ads

Saturday 14 April 2012

Alexandria Spring Festival 2012 (sambungan)

Jom tengok mereka punya funfair..


Ayuh terjah..Apa diaorang buat ni atas sutuh pnas-panas ni???



Tu papan tanda ke arah mana tu?Turun bawah?Mahu terjun ke??


1)Makcik Mar main teka barang.Makcik ni menang.Dan semestinya aku pun menang.Tengoklah sensory nerve ending siapa kan.2)Main UNO.3)Main dam haji ke? 4)Haha.Gusti lengan.Atas dasar menjaga aurat mereka hanya gambar papan tanda diletak ye.5)Main tpenutup botol.(ni aku tak boleh main,confirm kalah) 6)Tu main permainan budak tadika tapi tak beloh memang juga.


Ni main ni kena beli token.LE 1 per token.Satu token boleh main 3 permainan.Lepas tu dapat pula mandolin tu a.k.a coklat.Memang dekat situ juga aku melahap.Lapar ok.


Pandai makcik tu main balik dart tu.Aku baling satu pun tak lekat.Huh...


Tu dia hadiah kalau memang permainan.

 Jom turun bawah pula.Ada apa?Makanan dah habis....



Mana satu tandatangan aku?Siapa yang buat besar-besar tu?Eiishh makan ruang betul.Kasi laa aku buat besar-besar.Kan...Sebagai mantan kita haruslah beralah.


Yaaa ini yang dinanti-nantikan.Sebenarnya nak isi borang.Tapi.....Takut tak ada calon nak pilih aku.Haha.Ohh UBM tu apa?Unit Bait Muslim a.k.a agen cari jodoh.Huhu.UBM ni sebagai pemudah cara untuk mana-mana individu yang mahu mencari pasangan atau dah ada terlintas mahukan siapa-siapa dan mahu wakil merisik.Kelas gitu....


Ok ini sangat comel ok.Ni dah jadi suami isteri dan merupakan bekas pengeusi PCI dan timbalan pengerusi.Huh...Comel je kan....

Apa lagi aktiviti hari ini?Nantikan......

No comments:

Post a Comment