nuffnang ads

Sunday 20 November 2011

kesian kau sambut 1st anniversary kawen sorang2

Selamat hari ulang tahun perkahwinan yang PERTAMA ye PUAN Mar.Bertuahkan kau ada aku tolong temankan kau sambut anniversary kau.Kesian membe aku ni sorang kena beli kek sorang-sorang sambut sorang-sorang tapi makan je berJEMAAH dengan aku.Hehe.Hamid kau ambik rasa tengok gambar je la.Hahaha......Mar cakap "Yes,dah setahun" Apakah maksudnya tu?Mengungkapkan kata-kata tersebut sambil tersenyum simpul.KAHKAHKAH....Mendalam tu maksudnya....



Kepada Mar & Hamid,semoga dapat anak cepat-cepat kembar 4 ehh Mar.Mati kena marah dengan Mar nanti. "Kau nak jaga ke Ecah oi duk doa aku beranak ramai-ramai.Sekali masuk U sekali gus mati aku"
Sekarang..Bukan sekarang act dah lama cakap dah.Bayangkan Mar merenjut atau menghayun atau meronggeh atau menghonggeh buai empat-empat sekali gus.Duduk kat tengah-tengah tu dengan kaki tangan semua dalam buai tengah menghonggeh buai.Hahaha.....Kau Ecah bahagian wak jahat ke orang nombor satu dari depan.

Kedai Mar beli kek.Sebenarnya nak beli dekat Costa Coffee.Tapi lupa plak sedang direnovatekan.

So

Beli dekat..........




1st time masuk kedai ni.Tak duduk situ pun.Angkut balik rumah.Dah pukul 10 malam kot nak lepak-lepak cafe lagi.Tak kanlah kot.Tu pun dah dekat pukul 11 baru sampai rumah.


DAN

Hasil tangkapan aku dekat carefour malam ini pada tarikh 20.11.2011 



Dan tiba-tiba ada mood nak beli periuk belanga.Sampai tak selera nak beli baju kain.Apakah yang melanda ni???Mula-mula survey dekat Home.Semua aku berkenan.Barang-barang dekat Home lawa-lawa kot.Kot ke?Pastu p masuk carefour.Dan borong dan borong lagi.Habis berterbangan not-not bermakna yang masih panas dari CIB ATM.Apa nak jadi la dengan ATM ABC asyik-asyik TEMPORARY OUT OF SERVICE.Memang OUT masuk tong sampah pun service kau.Tengok-tengok dah melalut......

No comments:

Post a Comment