nuffnang ads

Thursday 3 November 2011

berakhirnya O&G






Dah selesai kuliah bersama department O&G setelah sebulan di sini.Semalam pun aku baru selesai presentation assignment.Huhu..Alhamdulillah selesai semuanya dengan selamat.Tinggal exam je yang belum.Huhuhu....Takpe aku cuti gak raya seminggu baru exam tak macam adik aku minggu raya je exam..Hahaha...Nasib ko lah ANGAH a.k.a BUNCIT.

Nilah budak buncit.Buncit sangat-sangat tau.Hahaha..

Ni sekarang buncit dah diet.Dah kurang buncit tapi masih buncit.Sebab dapat awek baru kot.Oh tapi gambar di atas bukan gambar awek dia ye.Nanti marah di cik Atia Suraya.Hehehe.




Serebeh ok aku hari nie.Nak putar alam sangat-sangatkan nantikan terNAMPAK pula benda yang tak sepatutnya.Huhuhu...Serebeh pun serebeh la.Asal tak rebeh ye...

Macam ni sebenarnya saya pakai tudung pagi tadi.TAK LAH serebeh semacam.Tapi bila dah lepas solat tu tak sempat menyempat nak menayang muka lama-lama depan cermin maka jadilah serebeh dan selekeh seperti di atas.


Ni aku pakai masa hari assignment.Mama ni along dah pakai tudung mama pilih.

Korang pernah tengok objek di atas?Yelah objek diatas adalah kaki aku.Law nya kalau nak masuk operation room kena cover kaki and pakai surgical mask.Mungkin kerana esok dah cuti,hospital pun dah tutup tak terima pesakit dah(yelah wei docktor nak raya juga) maka surgical cap pun boleh buat balut kasut ok.Padahal perkara seperti ini sering terjadi.Hahaha.Tapi inilah pertama kali aku pakai benda ni.Nasib aku tak sangkut mana-mana wayar masa tengah operation tadi.Bayangkan kalau aku terlanggar wayar tadi siap r aku kena SEMBUR.Huhuhu

Lepas habis clinical round kami p makan-makan dekat Spectra kat Downtown.Hanya kami berlapan jelah.Oh hari ni housemate aku buat surgery sebab telinga dia ada congenital sinus.Serius kalau tengok tak percaya benda yang sekecil tu kena buat surgery ok.Tapi masa aku tengah menaip ni dia dah tengah gelak-gelak dah.Dia tak manja macam aku kot.Aku je cakap otai tapi leleh...Walawei.....


Aku order Italian Chicken Mozzarella (entah betul entah tidak mengejanya) dengan mashed potato dengan nasi.Harga boleh tahan la tak mahal sangat 43 genih.Tapi rasa hampeh.Serius HAMPEH ok.Tak sedap langsung.Tapi air kiwi dia best.Tu je yang best.Makanan semua hampeh je.Sedap Zanilli's lagi.

Muka frust hanan & syam.Semangat nak makan sekali tak sedap langsung.Calamari dia boleh tahan tapi isi sekeping tepung empat lima lapis.Apa daa.......


Doc Mahmud prescribed kat aku antibiotic.Dia suh aku makan 1 biji setiap 12 jam.Aku dengan memandainya dan entah kenapa p makan 2 biji setiap 12 jam.Kenapa lah aku boleh p makan 2 biji?Sedangkan aku tau sepatutnya 1 biji.Mungkin sebab ubat lain semua aku makan 2 biji sekali dengan antibiotic ni aku makan 2 biji sekali ngap.Ke sebab aku dah terlalu cintakan ubat-ubatan.Huhuhu...DAN sekarang saya mempunyai rash dibahagian leher.Adakah due to overdose amoxycillin?Jangan kata aku allergic dengan penicillin plak....

No comments:

Post a Comment