nuffnang ads

Tuesday 8 November 2011

Happy Eid Mubarak 1432

Dah nak habis raya baru nak buat entry ni.Huhuhu.SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua yang beragama Islam.

Tahun ni rumah aku buat rumah terbuka untuk jemputan khas.Tahun lepas aku raya haji sorang-sorang kot kat rumah.Housemate aku semua balik malaysia masa tu.Sorang tu balik kahwin sorang lagi balik abang dia kawin.Aku je masak rendang sorang-sorang kat rumah masa tu.Sedih korang tau??????

Menu tahun ni nasi himpit kuah kacang , begedil ni yang aku buatlah.Yang Mar buat lagi sodap...Mar masak soto dengan sate daging unta dengan rendang ayam.




Cadangan asal tak nak ajak ramai pun.Sebab tu tak beli banyak lauk pun tetiba plak bila dah bilang-bilang dekat 30 orang.Nasiblah korang kalau tak cukup.Risau den.Tapi alhamdulillah semua dapat makan walau tak seberapa.

Mana nak cari orang buat rumah terbuka hidang angkat periuk berkerak?Rumah aku je ada tau.
Cedok korang jangan tak cedok.







Yang gambar atas tu semua sesi siang.Yang ni je sesat sesi malam.Huhu.Kamikan fleksibel semua mungkin.

Bila dah habis serang yang tinggal hanya bekas kosong untuk disental ok.Lain kali kalau nak buat rumah terbuka sila sediakan pinggang ye ecah dan silalah behave sket takkan angkat lauk pauk dengan periuk belanga berkerak kot.(tunggu aku kaya nanti aku beli tefal gitu.)

Kepada yang datang tu terima kasih diucapkan kerana sudi memenuhkan tembolok di rumah aku.Thanks korang.Kepada yang tak dijemput tu,aku minta maaf banyak-banyak.Kalau ada rezeki lebih nanti kami ajak korang datang lagi.Tak bajet pun nak buat besar-besar.Cadangan asal tak sampai 10 orang pun yang dijemput,tapi Alhamdulillah ada rezeki korang boleh jemput lebih sikit.

Ayuh ke seminar kembali.

No comments:

Post a Comment