nuffnang ads

Wednesday 23 November 2011

argghhh tensi tensi

Apakah yang dapat menggambarkan perasaan bila sesuatu yang diharap-harapkan tidak menjadi????Rasa macam nak panggang buat kebab je tau tak????

Sakit hati sakit sekali melihat engkau banyak songeh dengan aku.Sungguh ku terkilan apabila kek yang aku puja tercurah air laut..Masin gila....

ANTI cheese cake boleh tak?Dah banyak kali try buat tapi tak perfect-perfect.Masa 1st time buat je jadi lepas tu hampeh.Ni kali ke empat aku buat kek ni.2 kali buat masa 2 tahun lepas.Semalam buat sekali.Semua dah ok.Cheese dah gebu rasa dah cukup.Sekali periuk plak buat hal bocor.Habis semua cheese mengalir keluar mencurah-curah ke dalam oven dan menjadi kerak cheese.BOLEH???

Hari ini plak periuk ok,cheese plak buat hal!!!Korang pakat-pakat sabotaj aku ehh?Aku rasa aku lagi lebihkan gula hari ni berbanding semalam.Apa kes plak lebih masin ni.Nasib baik ada si Luke yang suka makan cheese walaupun aku anti kucing.

Apalahlah nasib ohh Tuhan..Adakah aku akan puasa dari buat kek?Atau esok aku akan p beli cheese lagi dan buat lagi sampai jadi?Aku dah guna banyak jenis resepi orang semua ade je kurangnya.Aku kena buat pakai resepi aku sendiri ni.Tunggulah aku ada mood untuk merekacipta.....

Ni cheese air laut


Mood tidur dalam kefrustsan.......................


SETELAH



kehabisan................................................................stok.....................................................


kerepek pisang........





untuk kunyahan

No comments:

Post a Comment