nuffnang ads

Wednesday 9 May 2012

Result semester SEMBILAN dah keluar???

Semalam keluar p San Stefano.Tengah-tengah hari pula tu.Sekali dapat apa?Dapat penat......

Tak beli apa-apa pun.Sebab..Aku rasa lah kan....Makcik Mar tu mood terputus setelah tahu result repeat Internal Medicine & Surgery dah keluar.Tapi dia tak sempat p tengok lagi.(Mar repeat untuk menaikkan pointer ye.Bukan sebab gagal.)
Kami biru..Mar bergaya dengan tudung barunya.Bau kedai lagi tu.Bukan setakat tudung tapi juga KASUT baru warna merah YANG AKU SUKA.Boleh tak?

Bila tengok membe-membe sukses dengan keputusan SURGERY yang mana aku drop setelah berada separuh jalan,terasa menyesal pun ada.Huhu.Ditambah pula dengan kata-kata makcik Mar 'Kalau kau ambil surgery hari tu,aku yakin kau dapat A'.Ini memang buat aku rasa....ERGHHHHH....Tak apa.Ketetapan Allah itu lagi baik kan...

Kata-kata aku untuk Mar "Janganlah sedih-sedih.Kau dah usaha kan.Kau juga cakap kau nak ambil balik Internal Medicine sebab kau nak belajar.Kau rasa kau tak pernah belajar.Kan...."

Tahukah anda GPA semester 9 dah keluar.Dengan sistem pemarkahan baru..Alhamdulillah..Hehe.Tak apa sikit lagi nak 4 ecah.Usaha lagi.Kepada yang dapat pointer 4.0 tahniah.

Aku pun tak tahu kenapa aku buang tabiat ambil gambar dekat sini.Dah 5 tahun duduk sini,ni baru nak ambil gambar.Alala GEDIKSSSS ok.

p/s:sesi menambahkan koleksi warna tudung..Hehe.....

No comments:

Post a Comment