nuffnang ads

Saturday 1 October 2011

saket gigi


Haaa tengok gambar gigi.Tajuk entry pun saket gigi.Jadi ceritanya pasal gigilah ye.Beruslah gigi anda sebaik mungkin sebab cabut gigi tu ngeri.HUAHUAHUA.......

Hari ini dah hari ketiga setelah aku cabut gigi.Tapi...Tapi masih berdarah..Bengkak  tak yah cakap lah.Demam lagi.Siapa suruh gatal pergi cabut GIGI.Gigi geraham plak tu.Memang sakitlah.Alkisah bermula pada hari khamis 29/09 jam 8 pagi dengan machonya aku masuk bilik gigi tu.Masa cocok bius pun dah terjerit-jerit tahan sakit..Hahaha..Dah 2 tahun tak cabut gigi ni.Dah lupa apa rasa cabut gigi..HUHUHU.....

Jam 08:20 pagi nurse pun panggil lah nama aku sekali lagi nak cabut plak.Nurse cakap jangan buat KERAH nafas macam biasa.Aku dah cuak dah.Nurse cakap lagi gerak-gerak kaki sikit.Dan doktor mulakan kerja menggerudi gigi aku.Sehabis daya doktor memulas gigi aku tu tapi tak nak cabut-cabut jugak sampai doktor mengeluh akhirnya tercabut lah jugak gigi kesayangan ku itu..Hahaha..Ayat poyoyo tak boleh blah.

Punya lah besar lubang nye..Tak dapat dibayangkan.Sampai jew kat rumah terus nangis.Sakit..SOB SOB SOB..Mak aku cabut gigi cool jew lepas tu jemur kain,ambik adik aku dari sekolah,masak lagi.Aku lak terlantar atas katil.HUHU...Memang mak aku SUPERMAK la...


Jom pakat tonton supermak kat www.tv3.com.my....HEHE

Hari ni dah ok sket.Aku dah boleh makan nasi.Hari first tu makan nestum dengan air susu je.Hari second makan bubur.Hari ni baru makan nasi.Huhu...Cepatlah hilang bengkak dan sakit ni.Aku nak makan macam-macam esok dan luse.Ohhhh esok dah 2hb.......

No comments:

Post a Comment