nuffnang ads

Friday 14 October 2011

jumaat:sesi baju merah iowa

Ok hari ini dengan semangatnya aku nak pergi swimming.Buang tabiat ke apa ke.Aku taknak jadi itik yang tak pandai berenang ok.Kenapa itik?Sebab...Sebab membe aku iaitu pokcik panggil aku itik ok sebab aku tak pandai berenang.Alkisah masa aku p snorkeling dengan budak-budak kuliah aku raya tahun lepas aku ajak dia sekali join sebab aku dah janji nak keluar dengan dia tapi nak ikut jugak budak-budak ni p snorkeling.Kira sekali harung la kan.Hahaha...Tapi mereka dan mereka ingat aku kapel plak dengan dia ni.Isk isk...



Ok sebab aku nak jadi itik yang pandai berenang aku dengan azam dan iltizamnya bangun awal-awal dan siap lambat-lambat.Sebab aku masak spagheti.Jadi kami (berdua dengan housemate) sampai pukul 9.45 dekat kuliah sukan tu dan waktu tamat latihan plak pukul 10 pagi ok.Maka aku hanya mengadakan sesi duduk dan lihat.Takpe,minggu depan aku berazam akan datang awal lagi dari hari ini dengan harapan aku akan sampai selepas pensyarah situ sampai.Hahahaha....Malas kot nak bangun awal.Kan kan kan...

Pintu masuk kuliah sukan.

Dahlah dah lambat pastu sesat plak tak pasal-pasal kena jalan tiga stesen tram.Huhuhu...Warm up kan.Makin bertambah-tambah lambat lah aku seperti siput babi yang berjalan lambat dan lembap sambil memikirkan dia siput ke babi.Aku ni halal ke haram kata siput babi.Huahuahua..


Padang kat sini.Abaikan aku yang gemuk ok.

Alkisah masa nak tunggu tram tang balik tu,tram plak datang lambat.Aku dengan semangat bergambarnya p kat papan tanda ni.Entah apa papan tanda ni tulis aku pun tak tau.Yang aku tau jurugambar terpijak taik anjing ok.Hahaha..Semangat sangat duk posingnya.

Siap bersila kat rumput tengah-tengah jalan gitu.Mana nak cari masa lagikan nak buat kerja-kerja lebih masa nikan.Hari ini kita pulun dan balun semua.

Tengah dalam perjalanan kami decide nak pergi merantau ke Fathallah kejap untuk menghabiskan genih yang ada.Hahaha.Aku ada plan besar yang datang secara spontan.Apakah plan itu?Tunggu dan nantikan.

Mana sos thai ni.Tak ada ke?


Ni sesi petang selepas asar plak.Aku pergi manshiah untuk cari kain nak buat baju raya haji.Ok semangat tak aku nak raya?Hahaha.Tapi yang sedihnya tak ada yang berkenan di hati.So secara kesimpulannya aku tak akan ada baju baru raya nanti.Sedi tak sedih tak?Takpe minum air tebu jela raya nanti.

Tapi yang tak syoknya aku boleh plak p beli kain cotton ni.Rasa ala-ala lawa di mata.Tapi bila kain ni nak jadi baju aku pun tak tahu la.Yang mereng lagi membe aku boleh plak lelong kain aku ni kat twitter.Dan ada plak membe yang retwet ingat serius nak jual.Adohai basi kain aku.Alang-alang dah basi tu masukkan dalam blog kasi korang jeles.Huhuhu.

 Lepas tu jalan kaki dengan mushrif swasta aku p money exchange dekat mahattah raml.Jauh tu jalan tapi sanggup oleh dek kerana trum lambat cam sipu babi.

Dan mushrif swasta aku belanja aku makan dekat Taberna.Terima kasih pakcik mushrif swasta.Hahaha.Blog aku bukan nama ikan masin ok.Suka suki dia je cakap macam tu.Nampak macam banyak kan?Tapi aku tak makan semua habis ok.3 keping je dari 4 keping.Hahaha..

No comments:

Post a Comment