nuffnang ads

Monday 17 October 2011

hepy Be$dAy FaRah yg kE 22



Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Noorfaraheen
Allah selamatkan kamu

Selamat hari lahir housemate yang ke 22.Walaupun lewat sangat dari yang sepatutnya.Tapi masih boleh diterimakan farah.Hehehe...

Nilah benda dan plan besar yang aku maksudkan.Hehehe...Penat sangat tapi berbaloi-baloi.puas hati sangat dapat siapkan semua benda dengan jayanya dan dengan tidak terkantoi.

Misi menyediakan semua makanan dibuat sejak kelmarin.Habis je kelas O&G aku balik buat kek.Tak nyempat-nyempat siap masak  kek tu berlari aku p kelas arabic.Menjadi juara lewat lagi.Macam tak biasa.Balik kelas arabic sambung bakar kek.Hahaha...

Sambutan yang ala kadar di rumah ku syurga ku bermula beberapa minit sebelum maghrib.Nak buat macam mana kan kalau buat lepas maghrib aku takut aku plak yang tidur.

So menu hari ini yang spesel untuk housemate tercinta.(ayat tak bole blah) kek coklat , spagheti alfredo dan chicken chop black pepper .Untuk resepi sila klik nama-nama makanan tersebut.







Terima kasih kepada pembantu chef Puan Mar.Yang setia di dapur bersama aku sampai berlubang jari.Aku suruh buka tin bukan buka tangan.Ish ish ish.

Selamat hari lahir farah.Sorry lah tak sempat nak beli hadiah.Tak sempat bajet tak sempat fikir dan tak sempat beli.Hahaha....


Sudah 5 tahun bersama.Banyak pahit manis masam masin pedas tawar kita rasa.Separuh masa remaja dihabiskan di rantau bersama kalian.Semoga ukhwah ini terus berkekalan sampai ke syurga.

No comments:

Post a Comment