nuffnang ads

Saturday 22 October 2011

O&G


Dah 2 kali masuk section 4 masa clinical round.Best memang r best tapi penat r blajar banyak-banyak.Tepu sangat rasa.Dan hasilnya

Ni management untuk cord presentation & cord prolapse.Cuma yang aku tak faham apa beza assisted dengan accelerated vagina delivery.Aku dah tanya prof tapi aku tak faham juga apa yang prof terang tu.Macam mana ehh??




Soalan exam final tahun lepas.Management missed IUD.Huhu...Adakah aku telah menjawab seperti di atas?Ohh tidak sama sekali aku telah merapu-rapu entah pape entah.


Ni dari aku punya section punya clinical round.

Dan aku sangat kompem lagi konfiden kalau mak aku baca post ni kompem dan konfiden dan semestinya mak aku mesti akan dan telah dan sedang mengutuk tulisan aku.Hahaha....Mengalahkan tulisan budak darjah satu.Dari zaman paleolitik hingga zaman IT tulisan aku tetapkan begitu.TAPI.........Prof aku cakap 'Good doctors have Bad hand writing'.Kalau tulisan comel maksudya???BAD DOCTOR ok.........

No comments:

Post a Comment