nuffnang ads

Tuesday 31 July 2012

1 down 3 more to go

Alhamdulillah.Kita masih berada di dalam bulan Ramadhan yang penuh berkat ini.Hari ni dah hari ke berapa ye puasa kawan-kawan?Yang pasti aku puasa lebih sehari dari korang yang dekat Malaysia.

CopyofDSCN4713 
Ini Gamek Ibrahem tempat aku sembahyang terawih.

Alhamdulillah dah selesai satu kertas untuk subjek Ophthalmology pada 10 Ramadhan yang lalu (29/7) pada pukul 10 pagi untuk semester 10.Ni status aku kat mukabuku kot.3 lagi menanti.Sebenarnya esok exam kot.Tapi kegatalan nak juga update blog.Dalam banyak-banyak hari,hari ni juga aku rajin.

Semalam aku di psycho kan oleh makcik Mar.Tentang benda yang dia dah tahu.Jawapan aku.Dia dah banyak kali menPSYCHOkan aku dengan benda tu.Tiap kali tu jugalah aku TERDIpsychoKAN oleh makcik tu.Haha.

Ya Allah,Kau permudahkanlah urusan aku,urusan dia dan urusan kami.(amboi doa macam orang nak kahwin.Bukan ye bukan...)

Ya Allah andai ini salah,Kau peliharalah aku dari meneruskan kesalahan ini.

CopyofDSCN4714 
Ok ni muka tak siap.Tanpa makeup.Aku makeup dengan peluh je boleh?

Alhamdulillah juga,Angah dan kawan-kawan dah dapat duit dari MARA.Takkan MARA biar budak dia kan.Tak banyak tapi BANYAK kot.Amboi-amboi.Duit raya along jangan lupa.Haha.Banyak benda nak kena buat bila sampai sanakan.Emm ini lagi menegaskan kata mak aku "Cukuplah belajar luar negara.Belajar dekat Malaysia sudahlah.Mama duk tua rindu anak-anak je." Huhuhu.Terharu SOB sob..Lantaran masa tu tempat aku sibuk dengan demo.Tempat angah sibuk dengan ribut salji.


Ok baca buku pula ye.

p/s:Musim kahwin sekarang ni.Tahniah laa korang.Semoga kekal sampai ke syurga.Mama duk tanya bila aku nak kahwin tiap kali aku telefon rumah (sila jawab-sila jawab).Adoii..Mama,anak mu ini muda lagi dong...

No comments:

Post a Comment