nuffnang ads

Thursday 29 March 2012

Kek besday pertama

Korang tahu?

Ha tak tahu?

Ohh mari sini nak cakap....

Semalam....

Aku dapat black forest choc cake versi cannabogy.Haha..(tengah membodek cinnabon seketul dua)


Walaupun lambat 28 hari,aku tetap nak besday cake juga.Haha.Tak kisah kan???

Ni kek besday 1st aku kot.Huhu.Buah hati pun tak kasi kek.Sedih tak?Buah hati belanja makan dekat Coffee Roastery je.Kek tak ada.Tapi buah hati kasi 'hadiah'...Haha...Nasib buah jantung kasi kek.Haha.Nak berkasih sayang dengan Oggy la lepas ni.(Sila jangan jeluak ye Oggy)

Ceri menggantikan lilin.Nice.Nak tahu umur kira ceri cepat...


Ni sebenarnya besday girl hari ini.Hajar.Disebabkan aku ni memang baik hati (alolo masuk lif tekan sendiri nampak) jadi aku telah bermurah hati kongsi dengan besday girl potong kek ni.Haha.Baik kan aku.Serius ikhlas laa ecah..Ketuk diri sendiri.Ikhlas je ok...

Nasib baik kelas habis awal,boleh makan ramai-ramai dalam kelas.Hehe.Terima kasih makcik Ogy.Lain kali boleh buat lagi.Sedap..........

No comments:

Post a Comment