nuffnang ads

Monday 25 June 2012

Anak senior lagi (Tengku Fatimah)

Hari Jumaat lepas.Setelah habis exam dermatology (dalam masa yang sama,membe-membe urology belum exam.Haha..) aku p tengok anak senior aku.Ni keturunan TERENGGANU ni.Bangga rasa sebagai rakyat Ganu tau dopp?

CopyofDSCN3493

Hi..Saya Tengku Fatimah Tengku Muhammad Fakhruddin.Masa ni umur saya baru je 8 hari.Saya baru je botak semalam.Hehehe...

CopyofDSCN3495

Yeaayyhh..Dapat pegang baby.Waa..Lamanya tak pegang baby a.k.a adik-adik.Adik last aku dah darjah tiga kot.Maksudnya.Dah lapan tahun laa tak ada adik kecil.Mama...Nak adik...(mahu makan pelekok dengan mak aku.Huhu)

CopyofDSCN3488

Ha!Ha!Tak tahu.Acik Oggy buat Fatimah menangis.Tak tahu.Tak tahu.Saya dah laa merah lagi,bila menangis bertambah-tambahlah merah saya.

428423_325952584153436_1698360493_n

Comelkan Fatimah ni?Waa..Kecil-kecil dah pandai tengok kamera.Bila hala kamera je,terus statik.Comal dan cute miut.Hehe..(Oggy pinjam gambar,tak nak kasi balik.Hehe)

CopyofDSCN3497

Tengoklah siapa mak ayahnya.Orang-orang hebat kot.Kak Aisyah seorang yang hebat sangat.Baru bersalin beberapa hari (14/6),dah pergi exam (18/6).Tengok.Tengok..Betapa orang nak kepada kejayaan dunia akhirat.InsyaAllah,mumtaz Kak Aisyah.Disisi seorang perempuan yang hebat,ada suami yang sangat kuat menyokong.Kan....

CopyofDSCN3511

Yeayy.Saya telah dibedong(apa korang panggil aku tak tahu.Huhu).Terima kasih Zila,sebab sanggup p temankan.Dan bangun awl-awal pagi walaupun Zila ada exam.Semoga kejayaan bersama korang semua.

CopyofDSCN3477

p/s: Banyak sangat-sangat kuasa 20 kot terhutang budi dengan mereka semua.Hanya Allah dapat balas jasa kalian...Waa...Aku terharu...

2 comments: