nuffnang ads

Friday 9 September 2011

durian.....duriiii...annnn

Hehehe....Luar alam ke mengidam ke lantak r apa orang nak cakap.Yang penting aku nak makan durian.Tak nak durian belanda.Tak nak bunga durian.Aku nak makan durian duri-duri.Hohoho..



Semua orang cakap mana nak cari durian musim-musim ni.Tak kira tak kira nak juga makan durian.Hehehe...Mengarut punya mengarut,adalah juga membe nak tolong carikan.Dia memang macam tu setiap kali aku balik mesti tanya aku nak makan apa,nak apa,nak pergi mana.Syok dapat membe baik ni.





Jadi masa dia datang beraya kat rumah aku dia pun bawaklah 2 biji durian.Sikit je nak buat apa banyak-banyak.Durian kat rumah aku tak leh simpan lama-lama sebab papa tak boleh bau durian nanti demam.Hahaha...Masalah betul papa dengan durian.Sebiji tu berkulat sebiji lagi putik.Apa nak jadi ni..Nak makan ni nak makan.

Esok cuba kopak balik durian tu.Akhirnya terbuka jugak durian degil tu setelah aku membelah kulitnya dengan pisau gergasi.Yeayyy dapat makan durian.Tapi aku kena tunggu malam laa baru dapat makan sebab pagi tu aku makan ubat.Takpe sabar kejap je.Yang tak sabarnya papalah sebab dah serumah bau durian mana papa boleh senang duduk.Hahaha...Sorry ye papa along mengidam ni.



Nasib baik buah tu sedap manis lemak walau susah nak buka.Berbaloi-baloi.....


.

No comments:

Post a Comment